Martyna Kostrzewska
Badacz i cyfrowy strateg
Założycielka Agencji Social Media
Nowe Pokolenie MK
"Dziś zrób to czego innym się nie chce a jutro będziesz miał to o czym inni nie mają nawet odwagi marzyć"
Martyna Kostrzewska
Czego mogę Cię nauczyć?
Od 4 lat zajmuję się badaniami na temat zachowań klientów w procesie zakupów online. Z tego zakresu piszę pracę doktorską w Instytucie Zarządzania i wierz mi, że na tym nie przystanę.
Mam dużo wyższe aspiracje niż tytuł doktorski i własna firma. Chcę czegoś więcej od życia, chcę być nie tylko najlepszym przedsiębiorcą, ale także najlepszym specjalistą w tej dziedzinie. Chcę wszystkie swoje odrycia naukowe wdrażać w praktykę i wypełnić lukę jaka istnieje między światem nauki a biznesem. Myślisz, że to niemożliwe?
Otóż od 4 lat codziennie bez najmniejszej przerwy i zawachania spędzam czas na poszerzaniu wiedzy z zakresu w marketingu online, analizuję fenomen mediów społecznościowych, napisałam już kilka dobrych recenzowanych artykułów, które znajdziesz w ministerialnych czasopismach naukowych, otworzyłam firmę i pomagam swoim klientom w rozwoju ich działalności online.
Chcesz dowodu?
Artykuły, do których za chwilę otrzymasz dostęp prezentowałam na międzynarodowych konferencjach w Hong Kongu oraz w Harvard Faculty Club w Bostonie. W artykułach znajdziesz między innymi publikację moich badań, które prowadziłam w Chinach na temat zachowań chińskich konsumentów w procesie zakupów online
Oto dowód!
Znajdziesz tutaj moje naukowe artykuły, które ukazały się w międzynarodowych czasopismach.
Wystarczy kliknąć :)
- Wpływ spersonalizowanych reklam na Facebooku na skłonność do zakupu
- Facebook w kontekście komunikacji marketingowej przedsiębiorstw ze Szczecina
- Media społecznościiowe w konteście innowacji marketingowych
- Pomiar satysfakcji klienta e-usług
- Behawioralna Teoria wyboru konsument
- Senior w mediach społecznościowych
- Preferencje online polskiego i chińskiego konsumenta - analiza porównawcza
- Ryzyko konsumenckie w procesie zakupów online w latach 2017-2019
- Problem decyzyjny przedsiębiorstwa
- Smart City jako koncepcja zrównoważonego rozwoju miasta - przykład Szczecina
Uważam, że edukacja to klucz do sukcesu i złoty środek na różne problemy. Na swoją edukację i kursy online wydałam kilka set tysięcy złotych. Uczyłam się jak pozyskać klientów online od Europejczyków, Amerykanów, Azjatów i dlatego bazując na faktach i praktycznych rozwiązanich oraz specjalnie w oparciu o Wasze potrzeby stworzyłam najlepsze kursy online na rynku.
Wiesz dlaczego uważam, że są najlepsze?
Ponieważ po przebyciu ponad 50 kursów online wyciągnęłam wnioski czego brakowało w szkoleniach, czego było za dużo, co było niepotrzebne a co najbardziej przydatne. Brałam udział w zagranicznych kursach, które kosztowały kilkanaście tysięcy i wielokrotnie spotykałam "ekspertów" od reklam na Facebooku, którzy niestety nie bazowali na faktach lecz na swoich przekonaniach. Chcę to zmienić dlatego proponuję Ci szkolenia w oparciu o fakty i praktykę, chcę nauczyć Cię kompetencji przyszłości, bez których za kilka lat nie znajdziesz pracy lub nie rozwiniesz swojego biznesu.
Jeśli dopiero rozpoczynasz swoją przygodę z Facebookiem i marketingiem online to warto, żebyś zaczął od prawidłowych podstaw. Często środowisko praktyków odbiega od świata nauki i nad tym bardzo ubolewam, ponieważ łącząc te dwie dziedziny możemy dużo szybciej znaleźć właściwe rozwiązanie i zdecydowanie lepiej rozwinąć własny biznes. Ucząc studentów marketingu online pokazuję jak może funkcjonować świat nauki połączony z biznesem.
Dlaczego?
Poznaj moją historię...czas pandemii i brak możliwośći wykładów na Uczelni spowodował, że udawało mi się generować dużo dodatkowego czasu, przymus siedzenia w domu sprawił, że nie chciałam zaprzepaśić takiej okazji... każdą wolną chwilę spędziłam na edukacji i rozwoju. W czasie od kwietnia do czerwca wydałam ponad 30 tysięcy złoty na szkolenia online z Reklam Facebooka, tworzenia lejków sprzedażowych, marketingu online, email marketingu itp. Poniżej przedstawiam moje wyciągi z Revoluta, abyś mógł rzucić okiem w jakich szkoleniach brałam udział w ostatnim czasie. Uczestnictwo w kursach online po 12 godzin dziennie sprawiło, że uświadomiłam sobie, że łacząc te wszystkie szkolenia w całość i usuwająć najmniej wartościowe moduły mogłabym dużo szybciej opanować tą wiedzę.
Moje spostrzeżenia były następujące.... szkolenie o Facebooku nie pokazywało w jaki sposób połączyć reklamy ze stroną lądowania. Najczęściej popełniane błędy, które były popełniane mówiły o tym, że trzeba łączyć piksel FB z główną witryną internetową e-sklepu, wiesz co to oznacza? Że jeśli kierujesz ruch z reklamy na główną stronę swojego sklepu to tak samo jakbyś podpalał banknoty przeznaczone na taką reklamę.
Szkolenia, które w prawidłowy sposób przekazywały fakty nie koncentrowały się na wdrożeniach praktycznych. Z punktu kursanta uznałam, że wiedza dotycząca reklam i stron docelowych (landing page) jest bezużyteczna, jeśli nie wiem jak mogę stworzyć taką stronę i połączyć z reklamą.
Doświadczenie w roli nie tylko wykładowcy, ale także kursanta dało mi solidną wiedzę na temat stworzenia kompleksowego kursu, który krok po kroku będzie opisywał wdrożenie narzędzi Facebooka i generowanie sprzedaży. Celem reklamy nie jest sprzedaż, lecz rozpoczęcie etapu budowania relacji z potencjalnym klientem.
Jeśli chcesz nauczyć się jak Tworzyć reklamy na Facebooku, jak budować strony landing page oraz jak łączyć to w całość by w końcu zaczać zarabiać zapraszam Cię do udziału w szkoleniach...."Jakość sama się obroni".
Celem moich kursów jest przeprowadzanie case study w taki sposób aby wnioski i refleksie kursantów zostały na dłużej - to wszystko jest możliwe dzięki platformie online, którą stworzyłam specjalnie dla Ciebie.
Jak powiedział John Deere
"Nigdy nie podpisałbym się własnym nazwiskiem pod produktem, który nie ma w sobie tego, co jest najlepsze we mnie"Zapraszam do skorzystania z moich usług.
Martyna Kostrzewska