Martyna Kostrzewska
Badacz i cyfrowy strateg
Założycielka Agencji Social Media
Nowe Pokolenie MK

 

 

 

"Dziś zrób to czego innym się nie chce a jutro będziesz miał to o czym inni nie mają nawet odwagi marzyć"
                              Martyna Kostrzewska

 

 

Czego mogę Cię nauczyć?

Od 4 lat zajmuję się badaniami na temat zachowań klientów w procesie zakupów online. Z tego zakresu piszę pracę doktorską w Instytucie Zarządzania i wierz mi, że na tym nie przystanę.
Mam dużo wyższe aspiracje niż tytuł doktorski i własna firma. Chcę czegoś więcej od życia, chcę być nie tylko najlepszym przedsiębiorcą, ale także najlepszym specjalistą w tej dziedzinie. Chcę wszystkie swoje odrycia naukowe wdrażać w praktykę i wypełnić lukę jaka istnieje między światem nauki a biznesem.  Myślisz, że to niemożliwe?

Otóż od 4  lat codziennie bez najmniejszej przerwy i zawachania spędzam czas na poszerzaniu wiedzy z zakresu w marketingu online, analizuję fenomen mediów społecznościowych, napisałam już kilka dobrych recenzowanych artykułów, które znajdziesz w ministerialnych czasopismach naukowych, otworzyłam firmę i pomagam swoim klientom w rozwoju ich działalności online. 

Chcesz dowodu? 

Artykuły, do których za chwilę otrzymasz dostęp prezentowałam na międzynarodowych konferencjach w Hong Kongu oraz w Harvard Faculty Club w Bostonie. W artykułach znajdziesz między innymi publikację moich badań, które prowadziłam w Chinach na temat zachowań chińskich konsumentów w procesie zakupów online 

 

 

Oto dowód!

Znajdziesz tutaj moje naukowe artykuły, które ukazały się w międzynarodowych czasopismach.

Wystarczy kliknąć :)

  1. Wpływ spersonalizowanych reklam na Facebooku na skłonność do zakupu
  2. Facebook w kontekście komunikacji marketingowej przedsiębiorstw ze Szczecina
  3. Media społecznościiowe w konteście innowacji marketingowych
  4.  Pomiar satysfakcji klienta e-usług
  5. Behawioralna Teoria wyboru konsument
  6. Senior w mediach społecznościowych
  7. Preferencje online polskiego i chińskiego konsumenta - analiza porównawcza
  8. Ryzyko konsumenckie w procesie zakupów online w latach 2017-2019
  9. Problem decyzyjny przedsiębiorstwa
  10. Smart City jako koncepcja zrównoważonego rozwoju miasta - przykład Szczecina

 

Uważam, że edukacja to klucz do sukcesu i złoty środek na różne problemy. Na swoją edukację i kursy online wydałam kilka set tysięcy złotych. Uczyłam się jak pozyskać klientów online od  Europejczyków, Amerykanów, Azjatów i dlatego bazując na faktach i praktycznych rozwiązanich oraz specjalnie w oparciu o Wasze potrzeby stworzyłam najlepsze kursy online na rynku. 

 Wiesz dlaczego uważam, że są najlepsze?

Ponieważ po przebyciu ponad 50 kursów online wyciągnęłam wnioski czego brakowało w szkoleniach, czego było za dużo, co było niepotrzebne a co najbardziej przydatne. Brałam udział w zagranicznych kursach, które kosztowały kilkanaście tysięcy i wielokrotnie spotykałam  "ekspertów" od reklam na Facebooku, którzy niestety nie bazowali na faktach lecz na swoich przekonaniach. Chcę to zmienić dlatego proponuję Ci szkolenia w oparciu o fakty i praktykę, chcę nauczyć Cię kompetencji przyszłości, bez których za kilka lat nie znajdziesz  pracy lub nie rozwiniesz swojego biznesu. 

Jeśli dopiero rozpoczynasz swoją przygodę z Facebookiem i marketingiem online to warto, żebyś zaczął od prawidłowych podstaw. Często środowisko praktyków odbiega od świata nauki i nad tym bardzo ubolewam, ponieważ łącząc te dwie dziedziny możemy dużo szybciej znaleźć właściwe rozwiązanie i zdecydowanie lepiej rozwinąć własny biznes. Ucząc studentów marketingu online pokazuję jak może funkcjonować świat nauki połączony z biznesem.

 

Dlaczego?

Poznaj moją historię...czas pandemii i brak możliwośći wykładów  na Uczelni spowodował, że udawało mi się generować dużo dodatkowego czasu, przymus siedzenia w domu sprawił, że nie chciałam zaprzepaśić takiej okazji... każdą wolną chwilę spędziłam na edukacji i rozwoju. W czasie od kwietnia do czerwca wydałam ponad 30 tysięcy złoty na szkolenia online z Reklam Facebooka, tworzenia lejków sprzedażowych, marketingu online, email marketingu itp. Poniżej przedstawiam moje wyciągi z Revoluta, abyś mógł rzucić okiem w jakich szkoleniach brałam udział w ostatnim czasie. Uczestnictwo w kursach online po 12 godzin dziennie sprawiło, że uświadomiłam sobie, że łacząc te wszystkie szkolenia w całość i usuwająć najmniej wartościowe moduły mogłabym dużo szybciej opanować tą wiedzę. 

Moje spostrzeżenia były następujące.... szkolenie o Facebooku nie pokazywało w jaki sposób połączyć reklamy ze stroną lądowania. Najczęściej popełniane błędy, które były popełniane mówiły o tym, że trzeba łączyć piksel FB z główną witryną internetową e-sklepu, wiesz co to oznacza? Że jeśli kierujesz ruch z reklamy na główną stronę swojego sklepu to tak samo jakbyś podpalał banknoty przeznaczone na taką reklamę. 

Szkolenia, które w prawidłowy sposób przekazywały fakty nie koncentrowały się na wdrożeniach praktycznych. Z punktu kursanta uznałam, że wiedza dotycząca reklam i stron docelowych (landing page) jest bezużyteczna, jeśli nie wiem jak mogę stworzyć taką stronę i połączyć z reklamą.  

Doświadczenie w roli nie tylko wykładowcy, ale także kursanta dało mi solidną wiedzę na temat stworzenia kompleksowego kursu, który krok po kroku będzie opisywał  wdrożenie narzędzi Facebooka i generowanie sprzedaży. Celem reklamy nie jest sprzedaż, lecz rozpoczęcie etapu budowania relacji z potencjalnym klientem.

Jeśli chcesz nauczyć się jak Tworzyć reklamy na Facebooku, jak budować strony landing page oraz jak łączyć to w całość by w końcu zaczać zarabiać zapraszam Cię do udziału w szkoleniach...."Jakość sama się obroni".

 

 

                                      

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

 Celem moich kursów jest przeprowadzanie case study w taki sposób aby wnioski i refleksie kursantów zostały na dłużej - to wszystko jest możliwe dzięki platformie online, którą stworzyłam  specjalnie dla Ciebie.

Jak powiedział John Deere
"Nigdy nie podpisałbym się własnym nazwiskiem pod produktem, który nie ma w sobie tego, co jest najlepsze we mnie"

Zapraszam do skorzystania z moich usług. 

Martyna Kostrzewska

 

 

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.

Akceptuję